مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 13:452022-11-12اقتصادي

تولیدکنندگان داخلی باید به بلوغ فکر اقتصادی برسند!


حال که قرار است بازار عرضه کالاها در انحصار تولیدکنندگان ایرانی قرار بگیرد، تولیدکنندگان باید از این موقعیت برای افزایش کمیت و کیفیت و حتی کاهش قیمت محصولات خوداستفاده کرده و زمینه را برای حضور دائمی و با ثبات در این بازار فراهم کنند.

- خبرگزاری فارس ـ اراک؛  رییس جمهور دولت سیزدهم از همان ابتدای شکل گیری دولت اعلام کردند که مخالف واردات کالاهایی هستند که تولید مشابه داخلی دارد و یا امکان ساخت و تولید آن در داخل وجود دارد.

 اخیراً هم دولت چندصد قلم کلای دیگر را به اقلامی که قبلاً ممنوعیت ورود داشت، اما بیشتر آنها عملاً و به بهانه های مختلف وارد کشور می شد، اضافه کرده است.

قطعاً این دولت برخلاف دولت قبل مصمم است، این خواسته را محقق کند و اِن شاءالله آن را به طور جدی و کامل پیگیری و عملی خواهد نمود، اما نکته مهم در این رابطه این است که تولیدکنندگان (ایضاً عرضه کنندگان خدمات) ما باید به آن حد از بلوغ فکر اقتصادی رسیده باشند که از این شرایط به عنوان یک فرصت برای تصاحب بلندمدت و بلکه همیشگی بازار در داخل و به تدریج حتی خارج کشور استفاده کنند.

در واقع حالا که قرار است بازار عرضه کالاها در انحصار تولیدکنندگان ایرانی قرار بگیرد، تولیدکنندگان نباید از این موقعیت برای افزایش قیمت کالای خود استفاده کرده و به یک سود کوتاه مدت و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولیدکنندگان داخلی باید به بلوغ فکر اقتصادی برسند!

تولیدکنندگان داخلی باید به بلوغ فکر اقتصادی برسند!