مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 13:452022-11-12اجتماعي

رتبه های برتر کنکور و المپیادهای علمی استان بوشهر تجلیل شدند


مراسم تجلیل از رتبه های برتر کنکور و المپیادهای علمی استان بوشهر با حضور مسئولان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مدیر کل بنیاد نخبگان استان بوشهر صبح شنبه در آیین تجلیل از رتبه های برتر کنکور و المپیادهای علمی اظهار داشت: اجرای طرح شهاب از اولویت های بنیاد نخبگان استان بوشهر است که با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان و استانداری بوشهر عملیاتی شده است.

الله کرم اخلاقی افزود: شهاب در واقع مخفف شناسایی و هدایت استعدادهای برتر است که اجرایی کردن این طرح گامی در راستای شناسایی استعدادهای دانش آموزان است و امیدواریم به اهداف مورد نظر برسیم.

مدیر کل بنیاد نخبگان استان بوشهر خاطر نشان کرد: بنیاد ملی نخبگان با توجه به مأموریت های خود ذیل سند راهبردی کشور در امور نخبگان ، ایستگاه های مسیر نخبگی را شناسایی و با کمک نهادهای مرتبط برای پشتیبانی از مشمولان هر ایستگاه برنامه ریزی کرده است.

اخلاقی تصریح کرد: شناسایی اجتماعات نخبگانی از طریق رصد رفتار و فعالیت های نخبگانی آنان در تمامی حوزه ها شامل علم، فناوری، فرهنگ، نوآوری، قرآن، هنر، ادب و… از رویکردهای بنیاد ملی نخبگان استان است.

وی اضافه کرد: همچنین توسعه فعالیت های نخبگانی آنان با همکاری همه دستگاه های ذی ربط برای اثرگذاری مناسب آنان در جامعه تخصصی خود نیز از دیگر اول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه های برتر کنکور و المپیادهای علمی استان بوشهر تجلیل شدند

رتبه های برتر کنکور و المپیادهای علمی استان بوشهر تجلیل شدند