مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 13:402022-11-12سياسي

تاکید استاندار ایلام بر ساماندهی کامل گمرک مهران


ساماندهی گمرک مهران که پس از 13 سال در دستور کار قرار گرفته که باید به طور کامل ساماندهی شود.

- ایسنا/ایلام استاندار ایلام گفت: ساماندهی گمرک مهران که پس از 13 سال در دستور کار قرار گرفته که باید به طور کامل ساماندهی شود.

دکتر حسن بهرام نیا امروز شنبه، 21 آبان ماه در کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی و شورای ساماندهی مبادلات مرزی استان با قدردانی از اقدامات انجام شده در گمرگ و پایانه مهران، اظهار کرد: این اقدامات دیده شده و رضایت بخش است، اما کافی نیست و با وضعیت مطلوب فاصله داریم.

وی با اعلام اولتیماتوم یک هفته ای برای ساماندهی پایانه و گمرگ مهران، گفت: مدیر پایانه و گمرگ مهران حداکثر تا یک هفته فرصت دارند که نقاط ضعف و کاستی این دو مجموعه را برطرف کنند.

نماینده عالی دولت در استان ایلام با بیان اینکه پس از 13 سال ساماندهی گمرگ مهران در دستور کار قرار گرفته است، افزود: پس از چندین بازدید از گمرگ مهران و تاکید بر ساماندهی این گمرک، در حال حاضر جریان سالمی در آنجا حکم فرما است که باید به وضعیت بسیارمطلوبی برسد.

بهرام نیا با اشاره به ارایه نظرات و پیشنهادات اعضای نشست در خصوص افزایش مبادلات مرزی، خاطرنشان کرد: امیدواریم این نظرات زمینه ساز توسعه صادرات غیرنفتی باشد و یک تحول محسوس را در این حوزه شاهد باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید استاندار ایلام بر ساماندهی کامل گمرک مهران

تاکید استاندار ایلام بر ساماندهی کامل گمرک مهران