مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 13:352022-11-12اقتصادي

از تعیین تکلیف چاه های غیرمجاز تا فاضلاب کرناچی


جلسه هفتگی قرارگاه آب کرمانشاه امروز (21 آبان) برگزار شد و درباره مباحث متعددی از جمله تامین آب بلندمدت شهر کرمانشاه، تعیین تکلیف چاه های غیرمجاز، - ایسنا/کرمانشاه جلسه هفتگی قرارگاه آب کرمانشاه امروز (21 آبان) برگزار شد و درباره مباحث متعددی از جمله تامین آب بلندمدت شهر کرمانشاه، تعیین تکلیف چاه های غیرمجاز، ساماندهی چشمه های جوشان شهر کنگاور و فاضلاب شهرک کرناچی بحث و تبادل نظر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اولین موضوع این جلسه در نظر گرفتن تدابیری برای چشم انداز بلندمدت تامین آب شهر کرمانشاه با توجه به روند افزایش جمعیت و ساخت و سازها و تداوم روند خشکسالی بود تا به سرنوشت استان های دیگر دچار نشویم.

منوچهر فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه در این نشست از اهمیت بحران آب یاد کرد که بسیاری از شهرهای ایران از جمله همدان، تهران، اصفهان و .

را به شدت تحت تاثیر قرار داده و گفت: چنانچه جلسات مستمر قرارگاه آب در کرمانشاه برگزار نمی شد، ممکن بود ما هم چنین وضعیتی داشته باشیم.

وی با اشاره به برگزاری 50 جلسه قرارگاه تامین آب در استان، افزود: خوشبختانه اکنون به همت شرکت آب و فاضلاب و آب منطقه ای مشکل خاصی در تامین آب شرب شهر کرمانشاه نداریم، اما باید برای بلندمدت نیز برنامه هایی داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از تعیین تکلیف چاه های غیرمجاز تا فاضلاب کرناچی

از تعیین تکلیف چاه های غیرمجاز تا فاضلاب کرناچی