مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 13:302022-11-12سياسي

آغاز بکار بیست ودومین نمایشگاه سیار موزه ملی علوم و فناوری ایران در رفسنجان


بیست و دومین نمایشگاه سیار موزه ملی علوم و فناوری همزمان با هفته ترویج علم و سال جهانی علوم پایه از صبح امروز 21 آبان به میزبانی دانشگاه ولی عصر رفسنجان و با همکاری مجتمع مس سرچشمه رفسنجان آغاز بکار کرد.

- ایسنا/کرمان بیست و دومین نمایشگاه سیار موزه ملی علوم و فناوری همزمان با هفته ترویج علم و سال جهانی علوم پایه از صبح امروز 21 آبان به میزبانی دانشگاه ولی عصر رفسنجان و با همکاری مجتمع مس سرچشمه رفسنجان آغاز بکار کرد.

معاون نمایشگاهی موزه علوم و فناوری ایران در حاشیه افتتاح این نمایشگاه که با حضور مسئولین شهرستان رفسنجان برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: موزه ملی علوم و فناوری ایران در عرصه نظام علم و فناوری کشور نه تولیدکننده و نه مصرف کننده علم است بلکه کار ترویج علم و فناوری را انجام می دهد بر این اساس طبق اساسنامه موزه ملی علوم و فناوری ایران برای توسعه عدالت آموزشی در کشور از سال 91 تصمیم گرفتیم نمایشگاه های سیار علوم و فناوری را برگزار کنیم.

اسماعیل کاظمی افزود: این نمایشگاه ها از سال 91 توسعه یافته و در حال حاضر 53 اثر موزه ای در مساحت 800 مترمربع معرض دید علاقمندان بویژه دانش آموزان و دانشجویان قرار گرفته که از دو بخش علوم قدیم و علوم جدید تشکیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز بکار بیست ودومین نمایشگاه سیار موزه ملی علوم و فناوری ایران در رفسنجان

آغاز بکار بیست ودومین نمایشگاه سیار موزه ملی علوم و فناوری ایران در رفسنجان