مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 13:252022-11-12دانش

سرعت بخشیدن به موضوع استفاده از هوش مصنوعی در عرصه ژئوماتیک


رییس سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح، گفت: با ایجاد اندیشکده هوش مکانی به دنبال سرعت بخشیدن به موضوع استفاده از هوش مصنوعی در عرصه ژئوماتیک هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نشست تخصصی رویداد ایران ژئو با حضور رییس مرکز توسعه فناوری راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، صندوق حمایت از تحقیقات و فناوری و توسعه فناوری دفاعی و پژوهشگران، اساتید و شرکت های دانش بنیان در سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح برگزار شد.

امیر مجید فخری رییس سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح در این نشست با تشکر از حضور و استقبال دانشگاه ها، شرکت های دانش بنیان و قدردانی از زحمات موسسه آموزشی و تحقیقاتی وزارت دفاع، گروه ژئوماتیک معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و صندوق حمایت از نوآوری اظهار داشت: نیازهای سازمان جغرافیایی متنوع و گسترده است و امیدواریم بخشی از این نیازها با همکاری شرکت های دانش بنیان تأمین شود.

رییس سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح با اشاره به اقدامات انجام شده در خصوص تولید تجهیزات مورد نیاز این سازمان، تصریح کرد: اقدامات خوبی در تولید تجهیزات انجام شده است، اما همچنان مسائل و موانع وجود دارد و باید تلاش کنیم در این حوزه فناوری های موجود را کاملاً بومی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرعت بخشیدن به موضوع استفاده از هوش مصنوعی در عرصه ژئوماتیک

سرعت بخشیدن به موضوع استفاده از هوش مصنوعی در عرصه ژئوماتیک