مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 12:502022-11-12اقتصادي

حل مشکلات مالیاتی واحدهای تولیدی نیازمند راهکارهای اساسی است


حل مشکلات مالیاتی واحدهای تولیدی و فعالان اقتصادی و حمایت از آنها در شرایط غیرعادی و تحریم، نیازمند راهکارهای اساسی است.

- ایسنا/زنجان رییس اتاق بازرگانی زنجان گفت: حل مشکلات مالیاتی واحدهای تولیدی و فعالان اقتصادی و حمایت از آنها در شرایط غیرعادی و تحریم، نیازمند راهکارهای اساسی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی زنجان، علی یگانه فرد در جلسه پیگیری مشکلات مالیاتی واحدهای تولیدی و صادراتی استان با بیان اینکه هر چه آموزش فراگیرتر باشد مشکلات خود سازمان امور مالیاتی نیز کاهش پیدا خواهد کرد؛ از آمادگی اتاق بازرگانی زنجان برای اطلاع رسانی در بحث قوانین و آموزش با توجه به ابزارهای اطلاع رسانی اتاق خبر داد.

وی با اشاره به اینکه فعالان اقتصادی در استان همواره شفافیت عملکرد داشته در پرداخت مالیات خود پیش قدم بوده اند، ابراز کرد: بخش مالیاتی در تولید و صادرات و فعالیت های اقتصادی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است؛ چرا که کوچک ترین مشکل در این بخش واحدهای تولیدی را دچار مشکلات عدیده ای در امور خود می کند.

رییس اتاق بازرگانی با تاکید بر اینکه در شرایط غیرعادی و تحریم حل مشکلات مالیاتی واحدهای تولیدی و فعالان اقتصادی و حمایت از آنها نیازمند راهکارهای اساسی است، گفت: اصل احترام بر فعالان اقتصادی که در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکلات مالیاتی واحدهای تولیدی نیازمند راهکارهای اساسی است

حل مشکلات مالیاتی واحدهای تولیدی نیازمند راهکارهای اساسی است