مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 12:502022-11-12بين الملل

دستگیری خبرنگار به دلیل پرسش از «بولتون»درباره جنایات جنگی آمریکا+فیلم


«تایلر هانسن» خبرنگار آمریکایی که در جریان یک کنفرانس از جان بولتون مشاور امنیت ملی اسبق کاخ سفید درباره جنایات آمریکا در عراق و افغانستان سوال کرد، -   او خطاب به جان بولتون ادامه داد: جنابعالی جنایات جنگی (آمریکا) در افغانستان را لاپوشانی کردید.

شما چرا شما چرا دستگیری جولیان آسانژ را جشن گرفتید؟ آقا چرا شما فکر می کنید این کارها قابل قبول است؟ آیا جشن گرفتن جنایات جنگی قابل قبول است؟ به دنبال آغاز سخنان این خبرنگار آمریکایی خطاب به جان بولتون نیروهای امنیتی به سمت او آمدند و به تایلر هانسن دستبند زده و او را به زور از جلسه بیرون کردند.

هنگامی که نیروهای امنیتی در حال دستگیری و اخراج این خبرنگار بودند، جان بولتون تلاش کرد با تمسخر و نیش و کنایه پرسش های هانسن درباره جنایات جنگی آمریکا را زیر سوال ببرد.

جان بولتون با اشاره به متمم اول قانون اساسی آمریکا که محتوای آن درباره آزادی بیان است، گفت: این مثالی دیگر از کارآمدی متمم اول (قانون اساسی آمریکا) است .

بنا بر گزارش رسانه های آمریکایی، نیروهای امنیتی بعد از دستگیری تایلر هانسن و دستبند زدن به او، وی را به پارکینگ محل برگزاری نشست بردند و دستان او را باز کردند و به بیرون از ساختمان مشایعت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری خبرنگار به دلیل پرسش از «بولتون»درباره جنایات جنگی آمریکا+فیلم

دستگیری خبرنگار به دلیل پرسش از «بولتون»درباره جنایات جنگی آمریکا+فیلم