مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 12:452022-11-12اقتصادي

استخر عسلک ابهر چشم انتظار تعمیرات اساسی


رییس اداره ورزش و جوانان ابهر گفت: استخر عسلک ابهر نیازمند تعمیرات اساسی است.

- علی مقدم در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به موضوع ورزشگاه سه هزار نفری ابهر، عنوان کرد: در خصوص سالن سه هزار نفره شهرستان با پیگیری های مسئولان ارشد استانی و شهرستانی از طریق وزارت ورزش و جوانان اعتبار قابل توجهی به این پروژه اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر نیز امور مربوط به ترک تشریفات مهلت واگذاری این پروژه به پیمانکار از طرح مناقصه در حال انجام است، ادامه داد: بحث دیگری که مورد بررسی قرار داد واگذاری این پروژه به شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور است که امیدواریم بتوانیم تا پایان سال نسبت به معرفی پیمانکار اقدام و سال آینده نیز عملیات عمرانی پروژه آغاز شود.

این مسئول با اشاره به موضوع استخر عسلک ابهر، تصریح کرد: متاسفانه بعد از شیوع کرونا استخر عسلک در وضعیت نامناسبی رها شده بود و همچنین نگهداری نامناسب باعث از بین رفتن تاسیسات موتورخانه شد که طی بازدیدهای انجام شده توسط مسئولان مرتبط دستورات لازم جهت به جریان انداختن عملیات تعمیرات استخر صادر شده است.

رییس اداره ورزش و جوانان ابهر با بیان اینکه همچنین اعتبارات لازم از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان به استخر عسلک اعلام شده است، تاکید کرد: در تلاش هستیم با تبادل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استخر عسلک ابهر چشم انتظار تعمیرات اساسی

استخر عسلک ابهر چشم انتظار تعمیرات اساسی