مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 12:452022-11-12فرهنگي

تلویزیون اینترنتی کتاب دنبال حل مسائل صنعت نشر است


تلویزیون اینترنتی کتاب مجموعه ذائقه سازی محتوایی، جریان سازی و هدایت عملیاتی را برای حل مشکلات صنعت نشر را برعهده خواهد گرفت.

- دبیر سی اُمین دوره هفته کتاب گفت: تلویزیون اینترنتی کتاب مجموعه ذائقه سازی محتوایی، جریان سازی و هدایت عملیاتی را برای حل مشکلات صنعت نشر را برعهده خواهد گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی رمضانی مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران و دبیر سی اُمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، صبح جمعه 20 آبان ماه در گفت وگوی زنده تلویزیونی در شبکه خبر، از آغاز به کار نخستین شبکه تلویزیونی اینترنتی کتاب همزمان با هفته کتاب خبر داد و گفت: فعالیت نخستین شبکه تلویزیونی اینترنتی کتاب در آستانه سی اُمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران آغاز شده و این شبکه به نشانی ketab.

tv در بستر تلوبیون برای استفاده کتاب دوستان و علاقه مندان به حوزه کتابخوانی، قابل مشاهده است.

وی درباره علت و نحوه راه اندازی نخستین شبکه تلویزیونی اینترنتی کتاب، گفت: با توجه به آنچه که هرسال در زمینه کتاب در فضای فرهنگی کشور در حال رخ دادن است و برحسب تجربه همکاری که امسال در سی وسومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با صداوسیمای جمهوری اسلامی کسب کردیم، تصمیم به راه اندازی یک رسانه تصویری در حوزه کتاب گرفتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلویزیون اینترنتی کتاب دنبال حل مسائل صنعت نشر است

تلویزیون اینترنتی کتاب دنبال حل مسائل صنعت نشر است