مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 12:402022-11-12سياسي

توسعه حق محور نیازمند تلاش برای کاهش شکاف های بین بشریت است


رییس انجمن ایرانی مطالعات سازمان ملل متحد با بیان اینکه جهان به سمت اجرای سیاست های حق محوری حرکت می کند، گفت: علم حق محور، صلح حق محور و توسعه حق محور نیازمند تلاش برای کاهش شکاف های بین بشریت است.

- رییس انجمن ایرانی مطالعات سازمان ملل متحد با بیان اینکه جهان به سمت اجرای سیاست های حق محوری حرکت می کند، گفت: علم حق محور، صلح حق محور و توسعه حق محور نیازمند تلاش برای کاهش شکاف های بین بشریت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نسرین مصفا امروز در آیین افتتاح اولین روز از هفته ترویج علم و بزرگداشت روز جهانی علم در خدمت صلح و توسعه با اشاره به دو هدف پایه ای منشور سازمان ملل متحد یعنی صلح و توسعه علم، افزود: صلح، آرمان بشریت و بستر اصلی زندگی توام با کرامت و توسعه فصل مشترک تلاش های بشر است.

وی ادامه داد: هر دو مفهوم نیازمند درک واقعیت هایی برای تحقق است و با موضوعات دیگری چون عدالت، توسعه پایدار، مشارکت و حقوق بشر در هم آمیخته است.

رییس انجمن ایرانی مطالعات سازمان ملل متحد خاطر نشان کرد: علم ابزار منطقی قابل قبول و پاسخگو برای گذار از مشکلات، همچنین خادمی برای هر دو آرمان صلح و توسعه و رفع تضادها برای نیل به آنهاست.

مصفا تاکید کرد: علم واقعی ترین وجه زندگی بشری است و بر همین اساس امروزه تخیلات علمی گذشته به واقعیت پیوسته و به بشریت اجازه زن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه حق محور نیازمند تلاش برای کاهش شکاف های بین بشریت است

توسعه حق محور نیازمند تلاش برای کاهش شکاف های بین بشریت است