مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 12:402022-11-12اقتصادي

12 هزار راننده اردبیلی در بخش حمل کالا فعال هستند


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل از فعالیت 12 هزار راننده در اردبیل در بخش حمل کالا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کلیم الله وثوقی پیش از شهر شنبه در دیدار رییس حمل و نقل و راهداری کشور از انجمن های صنفی حمل و نقل بار و مسافر در اردبیل اظهار کرد: انجمن های صنفی رانندگان اردبیل از شریف ترین و پاکدست ترین افراد و نیروهای حمل و نقل در کشور هستند.

وی با اشاره به اینکه جابجایی کالا و بار از اردبیل روزانه و بدون هیچ مشکلی در حال انجام است، خاطرنشان کرد: هفت انجمن صنفی، دو پایانه بار و 12 هزار راننده در حوزه کالای استان اردبیل فعال هستند که همگی تحت نظر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل بدون کمترین دغدغه و مشکل مسئولیت حمل و نقل کالا و مسافر را برعهده دارند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل با بیان اینکه سالانه 4 میلیون تن کالا توسط بیش از 8 هزار کامیون از استان اردبیل به مقاصد مختلف جابه جا می شوند، تصریح کرد: در راستای توسعه اقتصادی استان و منطقه، توجه به مبادی خروجی و ورودی از اهمیت بالایی برخوردار است و از این جهت تردد در پایانه های مرزی باید تسهیل شود.

وی گمرک بیله سوار را فعال ترین مسیر ترانزیتی استان اردبیل اعلام کرد و گفت: طی یک سال اخیر میزان تردد کامیون های ترانزیتی دو برابر شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 هزار راننده اردبیلی در بخش حمل کالا فعال هستند

12 هزار راننده اردبیلی در بخش حمل کالا فعال هستند