مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 12:352022-11-12اقتصادي

لزوم ارائه راهکار برای حل مشکلات فعالان اقتصادی در شرایط تحریم


رییس اتاق بازرگانی زنجان با تاکید بر اینکه در شرایط غیر عادی و تحریم حل مشکلات مالیاتی واحدهای تولیدی و فعالان اقتصادی و حمایت از آنها نیازمند راهکارهای اساسی است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، جلسه پیگیری مشکلات مالیاتی واحدهای تولیدی و صادراتی استان در جلسه هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی با حضور مدیر کل امور مالیاتی استان برگزار شد.

علی یگانه فرد رییس اتاق بازرگانی زنجان در این جلسه با اشاره به فرهنگ مالیاتی در سایر کشورهای دیگر، اظهار کرد: بحث آموزش یکی از مهمترین موضوعات در امور مالیاتی واحدهای تولیدی و اقتصادی بوده که با توجه به حضور بسیار پررنگ اتاق در بحث آموزش، آمادگی همکاری با سازمان امور مالیاتی استان برای آموزش مباحث مهم مالیاتی وجود دارد.

رییس اتاق بازرگانی زنجان با بیان اینکه هرچه آموزش فراگیرتر باشد مشکلات خود سازمان امور مالیاتی نیز کاهش پیدا خواهد کرد، از آمادگی اتاق بازرگانی زنجان برای اطلاع رسانی در بحث قوانین و آموزش با توجه به ابزارهای اطلاع رسانی اتاق خبر داد.

وی با اشاره به اینکه فعالان اقتصادی در استان همواره شفافیت عملکرد داشته در پرداخت مالیات خود پیشگام بوده اند، ابراز کرد: بخش مالیاتی در تولید و صادرات و فعالیت های اقتصادی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است چرا که کوچکترین مشکل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ارائه راهکار برای حل مشکلات فعالان اقتصادی در شرایط تحریم

لزوم ارائه راهکار برای حل مشکلات فعالان اقتصادی در شرایط تحریم