مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 12:302022-11-12حوادث

توقیف محموله چوب قاچاق جنگلی در جاده مغان/یک نفر دستگیر شد


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: محموله چوب قاچاق در جاده مغان توسط ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی استان اردبیل شناسایی و توقیف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمود قلی زاده صبح شنبه در بازدید از پاسگاه های یگان حفاظت منابع طبیعی اردبیل اظهار کرد: با تلاش ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی استان اردبیل یک دستگاه کامیون حامل 2 تن چوب آلات قاچاق جنگلی در جاده مغان به اردبیل توقیف و محموله قاچاق به اداره کل منتقل شد.

وی با اشاره به دستگیری یک متخلف در این رابطه افزود: این تعدادچوب آلات قاچاق جنگلی توسط فرد سودجو و فرصت طللب در حوزه استحفاظی شهرستان اردبیل حمل می شد که با هوشیاری و اقدام به موقع ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی استان محموله ضبط شد و فرد متخلف پس از تکمیل پرونده جهت اعمال مجازات های قانونی به مراجع قضایی استان معرفی شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل ضمن هشدار به متجاوزین عرصه ملی و منابع طبیعی گفت: نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی استان شبانه روزی در عرصه های ملی استان حضور داشته و با همکاری دستگاه قضایی استان و نیروی انتظامی با متجاوزین عرصه های ملی استان برخورد قاطع خواهند کرد.

قلی زاده خاطر نشان کرد: حفاظت از منابع طبیعی و تلاش برای مبارزه با قاچاق چوب آلات جنگلی وظیفه همگانی بوده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف محموله چوب قاچاق جنگلی در جاده مغان/یک نفر دستگیر شد

توقیف محموله چوب قاچاق جنگلی در جاده مغان/یک نفر دستگیر شد