مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 12:102022-11-12حوادث

توقیف خودروهای تندرو حامل قاچاق در دیلم/ 40 کیلوگرم تریاک کشف شد


فرمانده انتظامی استان بوشهر از توقیف سه دستگاه خودروی تندرو و کشف انواع کالای قاچاق به ارزش 10 میلیارد ریال در شهرستان بندر دیلم خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار حیدر سوسنی صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: روز گذشته مأموران ایستگاه بازرسی شهید موسوی و پاسگاه انتظامی عامری شهرستان دیلم در حین کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی و خاکی منتهی به استان های غربی به چند دستگاه خودروی سواری تندرو (شوتی) مشکوک که برای بررسی بیشتر، در یک عملیات پلیسی آنها را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از خودروهای توقیفی انواع کالای قاچاق از قبیل پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم آشپزخانه و تجهیزات پزشکی که فاقد مدارک مثبته گمرکی و قاچاق بودند را کشف و ضبط کردند.

سردار سوسنی با بیان اینکه ارزش کالاهای قاچاق کشف شده برابر نظر کارشناسان 10 میلیارد ریال برآورد شده است تصریح کرد: در این زمینه سه دستگاه خودرو توقیف و سه متهم نیز دستگیر که جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بندر دیلم نیز گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان دیلم حین کنترل محورهای مواصلاتی و خاکی منتهی به استان های همجوار به یک دستگاه خودروی سواری پژو 405 مشکوک که دستور ایست صادر ولی راننده خودرو توجهی نکرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف خودروهای تندرو حامل قاچاق در دیلم/ 40 کیلوگرم تریاک کشف شد

توقیف خودروهای تندرو حامل قاچاق در دیلم/ 40 کیلوگرم تریاک کشف شد