مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 12:052022-11-12سياسي

نوری: برای تحصیل اتباع در کشورمان 23 هزار کلاس درس نیاز داریم


وزیر آموزش و پرورش با اشاره به 700 هزار دانش آموز اتباع خارجی در ایران، گفت: برای تحصیل دانش آموزان اتباع در کشورمان، به 23 هزار کلاس درس نیاز داریم که کمیساریای عالی پناهندگان تنها 600 کلاس درس مورد نیاز آنان را تامین کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پاکدشت، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در آیین افتتاح مدرسه 12 کلاسه پناهندگان که با مشارکت کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل و جهانی تلاش دارد تا در دشمنی با نظام مقدس جمهوری اسلامی، دانش آموزان را هدف قرار دهد، غافل از این که دانش آموزان و معلمان همواره در صحنه دفاع از ارزش های نظام قرار دارند.

وی افزود: امروز دانش آموزان ایران با فراگیری علم و دانش و فعالیت در حوزه های فناوری های نوین، دستاوردهای عظیمی را به دست آورده اند که کسب 20 مدال طلای المپیادهای علمی جهانی تنها بخشی از این افتخارات است.

وزیر آموزش و پرورش یادآور شد: امروز با وجود تمام تحریم های ظالمانه استکبار جهانی، جمهوی اسلامی ایران در فناوری های نوین همچون نانو، بایو، سلول های بنیادین و انرژی های تجدید پذیر جزو 10 کشور برتر جهان است و این امر ثابت می کند که معلمان کار خود را به درستی انجام داده و دانش آموزان نیز برای فتح قله های افتخار تلاش می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوری: برای تحصیل اتباع در کشورمان 23 هزار کلاس درس نیاز داریم

نوری: برای تحصیل اتباع در کشورمان 23 هزار کلاس درس نیاز داریم