مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 11:552022-11-12دانش

مصوبات ستاد علوم پایه برای گسترش حمایت از 100 نفر برتر در رشته های وابسته


در ستاد علوم پایه که در وزارت علوم به ریاست وزیر و دبیری من تشکیل شده است، مصوباتی داشتیم از جمله این که 100 نفر برتر در علوم پایه از ابتدای تحصیل تا پایان آن بورسیه شوند و بعد از پایان تحصیل آنها هم حمایت ها ادامه یابد.

- رییس دانشگاه شهید بهشتی گفت: در ستاد علوم پایه که در وزارت علوم به ریاست وزیر و دبیری من تشکیل شده است، مصوباتی داشتیم از جمله این که 100 نفر برتر در علوم پایه از ابتدای تحصیل تا پایان آن بورسیه شوند و بعد از پایان تحصیل آنها هم حمایت ها ادامه یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعدالله نصیری قیداری امروز در آیین افتتاح اولین روز از هفته ترویج علم و بزرگداشت روز جهانی علم در خدمت صلح و توسعه با اشاره به نامگذاری روز 10 نوامبر به عنوان روز علم از سوی سازمان ملل متحد، افزود: همچنین این سازمان، امسال را سال جهانی علوم پایه نامیده است؛ چرا که بشر بعد از سال ها جنگ به این نتیجه رسید که علم و فرهنگ تنها راه رسیدن به سعادت است.

وی با اشاره به نقش علوم پایه در توسعه جوامع، اظهار کرد: نقش دولت ها اینجا مهم است و دولت ها مورد خطاب یونسکو هستند و از آنها می خواهد در توسعه علم کمک کنند.

نصیری قیداری گفت: تا وقتی عالم، شأن مناسبی نداشته باشد، علم پیشرفت نمی کند و شأن عالم با حمایت دولت، ایجاد و حفظ می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبات ستاد علوم پایه برای گسترش حمایت از 100 نفر برتر در رشته های وابسته

مصوبات ستاد علوم پایه برای گسترش حمایت از 100 نفر برتر در رشته های وابسته