مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 11:402022-11-12اجتماعي

افتتاح مدرسه خیرساز در جمال آباد پاکدشت با حضور وزیر آموزش و پرورش


یک باب مدرسه خیرساز در روستای جمال آباد از توابع بخش شریف آباد پاکدشت با حضور وزیر آموزش و پرورش افتتاح شد.

- ایسنا/تهران یک باب مدرسه خیرساز در روستای جمال آباد از توابع بخش شریف آباد پاکدشت با حضور وزیر آموزش و پرورش افتتاح شد.

یوسف نوری -وزیر آموزش و پرورش- پیش از ظهر امروز شنبه 21 آبان ماه در آیین افتتاح مدرسه خیرساز شهرستان پاکدشت ، اظهار کرد: این شهرستان به دلیل نزدیکی به پایتخت و پوشش دادن به شهرستان های اطراف تهران ، از نرخ مهاجرت زیادی برخوردار است و علاوه بر هموطنان ایرانی ، تعداد زیادی از اتباع را نیز در خود جای داده است.

وی افزود: سرعت بالای مهاجرت و فرسودگی مدارس سبب شده تا توجه به حوزه مدرسه سازی در شهرستان پاکدشت از اهمیت ویژه ای برخوردار باشد.

وی با اشاره به سفر رییس جمهور به شهرستان پاکدشت خاطرنشان کرد: بدون شک سفر همراه با خیر و برکت رییس جمهور ، به حوزه مدرسه سازی در شهرستان پاکدشت نیز توجه ویژه ای شده و تلاش می کنیم تا مشکلات این بخش مهم برطرف شود.

فرماندار شهرستان پاکدشت نیز در این مراسم درباره این مدرسه خیرساز گفت: این مدرسه هشت کلاسه با برخورداری از فضای آموزشی، نمازخانه و فضای اداری، به همت خیرّ نیک اندیش و مشارکت سازمان نوسازی و تجهیز مدارس و با 120 میلیارد ریال اعتبار احداث شده تا بخشی از نیازهای روز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح مدرسه خیرساز در جمال آباد پاکدشت با حضور وزیر آموزش و پرورش

افتتاح مدرسه خیرساز در جمال آباد پاکدشت با حضور وزیر آموزش و پرورش