مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 11:352022-11-12سياسي

آیت الله شیخ عیسی قاسم: امربه معروف از نیازهای ملل مسلمان است


رهبر نهضت شیعیان بحرین توجه به فریضه امر به معروف و نهی از منکر را از نیازهای ملل مسلمان برشمرد و گفت: ملت های مسلمان برای رهایی از دست حاکمان ظالم راهی جز احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در بعد اجتماعی آن ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت الله شیخ عیسی قاسم در دیدار رییس و مسئولان برگزار کننده کنگره ملی شعر و داستان امر به معروف و نهی از منکر، توجه به فریضه امر به معروف و نهی از منکر را یکی از نیازهای ملت های مسلمان برشمرد و با اشاره به اهمیت این واجب الهی تاکید کرد: ملت های مسلمان برای رهایی از دست حاکمان ظالم راهی جز احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در بعد اجتماعی آن ندارند.

رهبر نهضت شیعیان بحرین همچنین شعر و هنر را دریچه ای موثر در ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه دانست.

حجت الاسلام مختاری رییس کنگره ملی شعر و داستان امر به معروف و نهی از منکر نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از روند برگزاری این کنگره در شهرستان ساوجبلاغ هدف اصلی برگزاری این کنگره را ایجاد پیوند بین آحاد جامعه و فریضه امر به معروف و نهی از منکر دانست.

امام جمعه هشتگرد با اشاره به جایگاه فریضه امر به معروف و نهی از منکر در مکتب و سیره معصومین یکی از راه های مهم ترویج این واجب الهی را ایتفاده از روش های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله شیخ عیسی قاسم: امربه معروف از نیازهای ملل مسلمان است

آیت الله شیخ عیسی قاسم: امربه معروف از نیازهای ملل مسلمان است