مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 11:302022-11-12ورزشي

پیام تبریک رییس جمهور در پی قهرمانی تیم والیبال نشسته ایران


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سیدابراهیم رییسی با صدور پیامی، قهرمانی افتخارآمیز تیم ملی والیبال نشسته مردان جمهوری اسلامی ایران در سیزدهمین دوره مسابقات والیبال نشسته قهرمانی جهان در بوسنی و هرزگوین و کسب سهمیه حضور در پارالمپیک .

- رییس جمهور ضمن تبریک قهرمانی تیم ملی والیبال نشسته در مسابقات جهانی، تاکید کرد: قرار گرفتن پی در پی بر فراز سکو های قهرمانی در میادین بین المللی نماد قدرت و عزم و اراده ورزشکاران ایران است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سیدابراهیم رییسی با صدور پیامی، قهرمانی افتخارآمیز تیم ملی والیبال نشسته مردان جمهوری اسلامی ایران در سیزدهمین دوره مسابقات والیبال نشسته قهرمانی جهان در بوسنی و هرزگوین و کسب سهمیه حضور در پارالمپیک 2024 پاریس را به مربیان و اعضای این تیم تبریک گفت.

متن کامل این پیام بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیمقهرمانی مقتدرانه تیم ملی والیبال نشسته مردان کشورمان در سیزدهمین دوره مسابقات 2022 قهرمانی جهان در بوسنی و کسب جواز حضور در پارالمپیک پاریس را به ملت شریف ایران تبریک می گویم.

کسب پیروزی های پی درپی و قرار گرفتن بر فراز سکو های قهرمانی در میادین بین المللی ورزشی، نماد پویایی و قدرت ایرانیان و عزم و اراده ورزشکاران این مرز و بوم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تبریک رییس جمهور در پی قهرمانی تیم والیبال نشسته ایران

پیام تبریک رییس جمهور در پی قهرمانی تیم والیبال نشسته ایران