مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 11:152022-11-12ورزشي

بانوان قزوینی پرچم داران تیم های ملی


این روزها در بازار رقابت های لیگ برتر و سایر مسابقات ورزشی، بانوان ورزشکار استان قزوین دوشادوش مردان به میدان می روند تا بار دیگر برای دیار مینودری افتخارآفرینی کنند.

- بازار رقابت های لیگ برتر و مسابقات مختلف داغ است، از همین روی تیم های ملی رده های سنی در آوردگاه های مختلف به میدان رفته و ملی پوشان بزرگسال نیز خود را برای شرکت در رقابت های آسیایی و جهانی مهیا می کنند، از ورزش بانوان استان قزوین 22 ورزشکار و مربی در معیت تیم های ملی به میدان رفته یا مهیای مسابقات پیش رو می شوند.

برای بررسی قهرمانان و مربیان قزوینی حاضر در تیم های ملی و درخشش آن ها در میادین فراملی به سراغ ندا پاکدامن معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین رفتیم.

پاکدامن در گفت وگو با ایسنا درخصوص حضور چهره های قزوینی به عنوان سرمربی تیم های ملی می گوید: افسانه حسن نایبی سرمربی تیم ملی بسکتبال سه به سه با دختران جوان در رقابت های همبستگی به میدان رفت.

همچنین تیم ملی دوچرخه سواری بانوان با هدایت دلارام ذاکرانی سرمربی قزوینی، به نشان برنز بازی های کشورهای اسلامی رسید.

پاکدامن ادامه می دهد: تکواندو استان با فاطمه صفرپور، پروین کشاورز و پرنیا سلمانی در رقابت های نونهالان و نوجوانان جهان، قهرمان و نایب قهرمان شدند و ملیکا نجفی در ترکیب تیم ملی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوان قزوینی پرچم داران تیم های ملی

بانوان قزوینی پرچم داران تیم های ملی