مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 11:002022-11-12اقتصادي

کشت و صنعت لرستان قطب گردشگری کشاورزی کشور است


مدیر گردشگری مجمتع کشت وصنعت فجر صفا لرستان گفت: تلفیق همه ظرفیت های مجتمع مصداق تحقق گردشگری کشاورزی در این مجموعه است که از بهمن ماه دو سال پیش آغاز شده و ادامه دارد و تورهای گردشگری یک روزه زیادی نیز برگزار کرده ایم.

- نبی زاده در بازدید کارشناسان کشاورزی سراسر کشور از مجموعه بزرگ کشت وصنعت و گردشگری فجر صفا لرستان، اظهار کرد: در حوزه کشاورزی 50 هکتار گلخانه های هیدروپونیک داریم که 80 درصد از محصولات گلخانه ای ما به کشورهای روسیه، آذربایجان، اکراین، قطر، امارات و کشورهای حوزه خلیج فارس صادر می شوند و چندین بار مجموعه فجر صفا به عنوان تولید کننده نمونه استان معرفی شده است.

وی ادامه داد: در بحث باغات 500 هکتار طرح احداث باغات شامل انار، انجیر و انگور در حال بهره برداری هستند و در تلاش توسعه این حوزه هستیم.

مدیر گردشگری شرکت کشت وصنعت گردشگری فجر صفا لرستان عنوان کرد: در بحث اصلاح نژاد و جمع آوری دام سطح استان مجموعه کشت وصنعت فجر صفا یک مجموعه پرورش دام سبک با ظرفیت 10 هزار رأس گوسفند اصلاح نژاد شده دارد که هم اکنون تکثیر گله نژاد رمانوف در حال تولید و فروش است.

وی بیان کرد: در حیطه زنبورداری نیز اولویت اول ما تولید عسل نیست بلکه اصلاح ژن ملکه مادر و سپس ژل رویال و تولید عسل در برنامه های این شرکت قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشت و صنعت لرستان قطب گردشگری کشاورزی کشور است

کشت و صنعت لرستان قطب گردشگری کشاورزی کشور است