مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 10:102022-11-12سياسي

طرح سامانه خرید از کتاب فروشی ها در پیوند با نمایشگاه های استانی تکمیل می شود


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، علی رمضانی، مدیر عامل موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران و دبیر سی امین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران در حاشیه آیین افتتاح یازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس در قم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قم، - علی رمضانی، مدیر عامل موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران با اشاره به بازنگری هایی در نحوه برگزاری نمایشگاه های استانی، تصریح کرد: تلاش می شود تا پایان امسال در چند استان نمایشگاه کتاب داشته باشیم.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، علی رمضانی، مدیر عامل موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران و دبیر سی امین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران در حاشیه آیین افتتاح یازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس در قم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قم، با اشاره به تلاش برای طراحی سامانه خرید از کتاب فروش ها در هفته کتاب، گفت: در هفته کتاب سامانه خرید از کتاب فروشی ها رونمایی می شود.

مردم بدون دغدغه اینکه در شهر یا روستای آن ها کتابفروشی وجود ندارد، می توانند با مراجعه مجازی به کتابفروشی ها به خرید کتاب اقدام کنند.

وی با اشاره به استقبال کتاب فروش ها از سامانه خرید از کتاب فروشی ها افزود: تعداد قابل توجهی از کتاب فروش ها به سامانه خرید از کتاب فروشی ها پیوستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح سامانه خرید از کتاب فروشی ها در پیوند با نمایشگاه های استانی تکمیل می شود

طرح سامانه خرید از کتاب فروشی ها در پیوند با نمایشگاه های استانی تکمیل می شود