مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 10:102022-11-12اقتصادي

شناسایی 500 مرغداری غیرمجاز در مازندران


رییس سازمان نظام دامپزشکی مازندران با اظهار این که 500 مرغداری در استان غیرمجاز فعالیت دارند، گفت: 30 درصد گوشت سفید در این واحدها تولید می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ناصر دستوریان صبح شنبه در جلسه شورای گفتگوی بخش خصوصی و دولتی در استان با اشاره به اینکه 500 مرغداری غیرمجاز در استان وجود دارد، گفت: این تعداد 30 درصد گوشت سفید استان را تأمین می شود و اگر رعایت فواصل تا 50 درصد مصوب شود بیش از 80 درصد واحدها در محدوده های قانونی قرار خواهد گرفت.

حسن عنایتی رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران نیز با بیان اینکه گلخانه ها جزو سازه محسوب نمی شود، گفت: مشکل اصلی از آنجا است که گلخانه داران اقدام به ساخت سازه های ثابت کردند و فواصل آن با واحدهای دامی از جمله مشکلات است.

وی سطح عرصه ها و اراضی استان را برای ساخت گلخانه ها محدود دانست وگفت: برای ساخت گلخانه ها در اراضی ناهموار طبیعی می توانیم مجوزهای لازم صادر کنیم و همکاری در این بخش وجود دارد.

عنایتی بر ضرورت حمایت از واحدهای تولیدی و گلخانه ای تاکید کرد و گفت: شاهد شکایت مرغداران در زمینه عدم رعایت فواصل گلخانه ها با واحدهای دام وطیور هستیم و باید مسائل فراروی را رفع کرد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی بهره گیری از تجهیزات و فناوری های نو و روز را در ساخت گلخانه ها ضروری دانست وگفت: امیدوار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 500 مرغداری غیرمجاز در مازندران

شناسایی 500 مرغداری غیرمجاز در مازندران