مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 10:102022-11-12سياسي

علیرضا کریمی کشته نشده بلکه بر اثر مصرف مواد مخدر فوت کرده است


موضوع کشته شدن علیرضا کریمی از سوی دادگستری کل استان مرکزی مورد بررسی و تحقیقات فنی و قضایی قرار گرفته است و در نتیجه تحقیقات به عمل آمده مشخص شد فوت این فرد با اغتشاشات و حوادث اخیر هیچ ارتباطی ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل مرکز رسانه قوه قضاییه، اغتشاشات و ناامنی ها در کشور یکی از راهبردهای به کار برده شده از سوی جریان معاند و مولد اغتشاشات در کشور شیوه کشته سازی در رسانه ها و فضای مجازی است.

تاکنون موارد زیادی از این کشته سازی ها از سوی جریان ضد انقلاب مطرح شده و موراد نقض آن ها نیز به تفصیل در رسانه ها مورد بررسی قرار گرفته است که از جمله آن ها می توان به نیکا شاکرمی، سارینا اسماعیل زاده، اسرا پناهی، نگین عبدالملکی، نسرین قادری، پریسا بهمنی، ندا بیات، سینا ملایری، پردیس جاوید، آیتک رضایی، مائده جوانفر، هانا دوزدوزانی، ناهید مصطفی پور، پارمیس همنوا، آرنیکا قائم مقامی، حدیث نجفی، نسیم صدقی، سارینا ساعدی، خدانور لجه ای و موارد زیاد دیگری اشاره کرد.

در مورد اخیری که فضاسازی گسترده ای روی آن صورت گرفته عنوان می شود فردی به نام علیرضا کریمی در جریان اغتشاشات کشته شده است.

موضوع کشته شدن علیرضا کریمی از سوی دادگستری کل استان مرکزی مورد بررسی و تحقیقات فنی و قضایی قرار گرفته است و در نتیجه تحقیقات به عمل آمده مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علیرضا کریمی کشته نشده بلکه بر اثر مصرف مواد مخدر فوت کرده است

علیرضا کریمی کشته نشده بلکه بر اثر مصرف مواد مخدر فوت کرده است