مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 09:412022-11-12اقتصادي

تربیت 1400 نیروی کار در زندان های چهارمحال و بختیاری


حمیدرضا حیدری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: اشتغال زندانیان در بازپروری شخصیت زندانی، افزایش تولید، کاهش آسیب های اجتماعی و تحکیم خانواده زندانیان نقش مهم و اثربخشی دارد.

مدیرکل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در سال جاری اشتغال و کارآفرینی اولویت اول زندان های کشور تعیین و ابلاغ شد، افزود: در راستای آموزش های شغلی با امضای تفاهم نامه های همکاری با جهاد کشاورزی، اداره کل آموزش فنی و حرفه ای و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان در 7 ماهه اول سال جاری تعداد 59 دوره آموزشی در رشته های مختلفی مانند پرورش دام و طیور، پرورش گیاهان دارویی، پرورش قارچ، معرق و منبت چوب، فرش و گلیم، مکانیک خودرو و تعمیر لوازم خانگی برگزار شده است.

قبولی 70 درصدی زندانیان در دوره های حرفه آموزی  حیدری استقبال زندانیان از حرفه آموزی را خوب ارزیابی کرد و ادامه داد: بیش از یک هزار و 400 نفر از زندانیان در دوره های حرفه آموزی شرکت کرده اند و بیش از 70 درصد آنان با قبولی در آزمون ها موفق به کسب مدرک حرفه آموزی شده اند.

وی با اشاره به اثربخشی اشتغال در بالا رفتن روحیه زندانیان و اثر مثبت بر اقتصاد خانواده آنان، بیان کرد: در حال حاضر 71 درصد از زندانیان استان در قالب اشتغال کارگاهی مشغول به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تربیت 1400 نیروی کار در زندان های چهارمحال و بختیاری

تربیت 1400 نیروی کار در زندان های چهارمحال و بختیاری