مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 09:402022-11-12ورزشي

تثبیت صدرنشینی والیبال نشسته ایران در میان 10 کشور مدال آور جهانی


تیم ملی والیبال نشسته ایران با کسب هشتمین قهرمانی در مسابقات جهان جایگاه خود در صدر 10 کشور مدال آور در ادوار مختلف این رقابت ها را تثبیت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پرونده سیزدهمین دوره مسابقات والیبال نشسته قهرمانی جهان در حالی پس از 8 روز رقابت میان شرکت کنندگان شامگاه جمعه به پایان رسید که تیم ملی کشورمان موفق شد با عملکرد بدون نقد و باخت خود مهر تاییدی بر جایگاه پرافتخارش در میان کشورهای مدعی این رقابت ها بزند.

این دوره از مسابقات با حضور 16 تیم (بخش مردان) به میزبانی بوسنی برگزار شد، تیمی که در دوره پشین مسابقات قهرمانی جهان (2018 هلند) هم مغلوب ایران شده بود اما امسال در حضور تماشاگرانش هم نتوانست آن شکست را جبران کند و در سه گیم متوالی نتیجه را واگذار کرد.

این برای چهارمین بار بود که فینال مسابقات جهانی میان دو تیم ایران و بوسنی برگزار شد.

بوسنی در رقابت های 2006 هلند برنده رقابت نهایی با ایران بود اما بعد از آن فقط یکبار فینال مسابقات جهانی را با برتری خود تمام کرد آنهم در رقابت های 2014 لهستان که ایران اصلا فینالیست نشده بود.

تیم ملی والیبال نشسته ایران در حالی برای سومین بار بوسنی را در فینال مسابقات جهانی شکست داد که پیش از این مرحله هم تمام دیدارهای خود در این دوره رقابت ها را با پیروزی و بدون واگذاری حتی یک گیم به پا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تثبیت صدرنشینی والیبال نشسته ایران در میان 10 کشور مدال آور جهانی

تثبیت صدرنشینی والیبال نشسته ایران در میان 10 کشور مدال آور جهانی