مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 09:402022-11-12دانش

صندوق گرنت آموزشی ایجاد می شود


در راستای تحقق اهداف اسناد بالادستی، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و طرح تحول آموزش، در جلسه اخیر شورای گسترش آموزش عالی چند مصوبه مهم به تصویب رسید که یکی از آنها موافقت شورا با ایجاد صندوق گرنت آموزشی بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر قاسم عمو عابدینی ضمن اعلام این خبر تصریح کرد: بر اساس مصوبه 15 آبان ماه شورای گسترش، صندوق گرنت آموزشی تشکیل می شود و کارگروهی برای عملیاتی کردن این مصوبه و تصویب شیوه نامه ها و آیین نامه های مورد نیاز با مشارکت معاونت آموزشی وزارت علوم و سازمان برنامه و بودجه ایجاد می شود.

معاون آموزشی وزیر علوم اظهار داشت: با ایجاد صندوق گرنت آموزشی، دانشجویان مستعد که در رشته های راهبردی و مورد نیاز کشور تحصیل کنند در همه مقاطع تحصیلی در زمینه نیازهای آموزشی و پژوهشی مورد حمایت قرار می گیرند.

تغییر در شیوه رتبه بندی دانشگاه ها و تعریف شاخص های جدید برای رتبه بندی دکتر عموعابدینی افزود: در این جلسه گزارش رتبه بندی سال 1399-1400 توسط مؤسسه استنادی علوم (ISC) و پایش علم و فناوری ارائه و مقرر شد دراستای اجرای ماده 4 مصوبه شماره 776 شورای عالی انقلاب فرهنگی با موضوع رتبه بندی مؤسسات آموزش عالی کشور شیوه رتبه بندی تغییر کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صندوق گرنت آموزشی ایجاد می شود

صندوق گرنت آموزشی ایجاد می شود