مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 09:302022-11-12ورزشي

بانوان تکواندو ایران به دنبال افتخار جهانی/انگیزه بالای برای مدال


بیست و پنجمین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان در حالی دوشنبه هفته جاری به میزبانی مکزیک آغاز خواهد شد که تیم بانوان ایران بعد از کسب قهرمانی آسیا، - این بار به دنبال ثبت افتخاری جهانی هستند خبرگزاری مهر - گروه ورزشی- محمد بیرامی: حضور بانوان ایران در آوردگاه جهانی تکواندو از سال 2003 و شانزدهمین دوره این مسابقات آغاز شد، جایی که تیم ملی ایران با ترکیبی کامل و هدایت پروانه محمدتقی پور تهرانی راهی شهر گارمیش آلمان شد و توفیقی در کسب مدال نداشت.

بعد از آن در 8 دوره بعدی مسابقات قهرمانی جهان نیز تیم بانوان ایران حضور داشتند که در مجموع موفق به کسب دو مدال نقره و یک برنز شدند.

در ادوار مختلف حضور بانوان در رقابتهای قهرمانی جهان 36 تکواندوکار در ترکیب تیم ملی به این رقابتها اعزام شده اند که کیمیا علیزاده در مسابقات 2015 چلیابینسک موفق شد به نشان برنز دست پیدا کند.

وی دو سال بعد به نشان نقره در موجوی کره جنوبی دست یافت و مهلا مومن زاده در سن 17 سالگی و در رقابت های قهرمانی جهان منچستر 2019 توانست یک مدال نقره برای کشورمان به دست بیاورد.

اکرم خدابنده و سوسن حاجی پور با سه دور حضور در مسابقات جهانی، باسابقه ترین بانوان ایرانی در رقابتهای جهانی هستند و خدابنده به عنوان سرگروه تیم ملی با قرار گرفتن در ترکیب اصلی، چهارمین حضور خود را تج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوان تکواندو ایران به دنبال افتخار جهانی/انگیزه بالای برای مدال

بانوان تکواندو ایران به دنبال افتخار جهانی/انگیزه بالای برای مدال