مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 09:102022-11-12اقتصادي

افزایش سه برابری تولید مرغ/جوجه ریزی دو میلیون و 400 هزار قطعه


رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی با اشاره به افزایش سه برابری تولید مرغ در خراسان جنوبی گفت: ماهیانه دو میلیون و 400 هزار قطعه جوجه ریزی در مرغداری های استان انجام می شود.

- مهدی جعفری در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: اجرای طرح هدفمندی یارانه ها در بخش های مرتبط با جهاد کشاورزی نتایج بسیار مثبتی داشته که یک نمونه آن افزایش سه برابری تولید گوشت مرغ بعد از اجرای این طرح است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه به صورت ماهیانه دو میلیون و 400 هزار قطعه جوجه ریزی در مرغداری های خراسان جنوبی انجام می شود، گفت: همچنین به صورت روزانه 180 تن مرغ در استان تولید می شود.

جعفری با تأکید بر اینکه از این میزان تولید تنها 25 تن در خراسان جنوبی به مصرف می رسد، بیان کرد: باقی گوشت مرغ تولیدی به استان های سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی و کرمان ارسال می شود تا نیاز این هموطنان تأمین شود.

وی ادامه داد: در ماه های تیر و مرداد سال جاری جوجه ریزی در مرغداری های خراسان جنوبی به هفت هزار قطعه در ماه کاهش یافت و بیش از 50 تن تولید گوشت مرغ در استان نداشتیم که موجب نگرانی بود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در حال حاضر وضعیت تولید مناسب شده است، اظهار کرد: در حال حاضر قیمت مصوب مرغ در خراسان جنوبی همان 63


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش سه برابری تولید مرغ/جوجه ریزی دو میلیون و 400 هزار قطعه

افزایش سه برابری تولید مرغ/جوجه ریزی دو میلیون و 400 هزار قطعه