مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 09:052022-11-12اقتصادي

مشکل اصلی اجرای طرح ملی مسکن در اهر نبود زمین است


فرماندار اهر با بیان اینکه در حال حاضر مشکلی که در اجرای طرح ملی مسکن وجود دارد نبود زمین است، گفت: تأمین زمین برای ایجاد شهرک جدید در قالب طرح ملی مسکن در راستای توسعه اصولی شهر اهر منطقی خواهد بود.

- ابوالفضل غنی زاده در جلسه شورای مسکن و بررسی پروژه های شهرستان اهر از پیشرفت فیزیکی مطلوب طرح اقدام ملی مسکن در این شهرستان تقدیر کرد و افزود: از سهم 4 هزار واحد مسکونی طرح ملی مسکن تاکنون عملیات اجرایی هزار واحد آن شروع شده است و در آینده نزدیک هزار واحد دیگر نیز آغاز خواهد شد.

وی در ادامه از کندی عملیات اجرایی طرح های کمربند جنوبی و گردنه ی گویجه بئل نیز انتقاد کرد و افزود: این پروژه ها با وجود بدهی وزارت راه و شهرسازی به پیمانکاران به آرامی در حال اجرا هستند که امیدواریم در اسرع وقت نسبت به اجرای سریع این پروژه ها اقدامات اساسی صورت گیرد.

غنی زاده، همچنین از نارضایتی به حق مردم در خصوص نابسامانی ورودی شهر اهر از سمت جاده کلیبر، مشگین شهر و ورزقان نیز اشاره کرد و آن را در شأن این شهرستان ندانست و خواستار رسیدگی سریع مسئولان ذیربط به این امر شد.

فرماندار اهر از عدم تکمیل کمربندی غربی و شرقی اهر نیز گلایه ای کرد و افزود: قرار بود کمربند غربی و شرقی برای اتصال به جاده کلیبر و مشگین شهر و تردد مسافران در این مسیر انجام شود که متا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل اصلی اجرای طرح ملی مسکن در اهر نبود زمین است

مشکل اصلی اجرای طرح ملی مسکن در اهر نبود زمین است