مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 08:452022-11-12سياسي

«صلواتی» در چاروسا چه کرد؟/گذری برمطالبه گری و خدمات 10 ساله یک امام جمعه


اسماعیل صلواتی امام جمعه شهر قلعه رییسی استان کهگیلویه و بویراحمد که در سال 1390به عنوان امام جمعه این شهر منصوب شد؛ امام جمعه ای جوان که حتی در روزهای ابتدایی مورد نقد هم قرار گرفت اما این ابتدای کار نبود و کم کم که پیش رفتیم تریبون نماز جمعه قلعه رییسی .

- خبرگزاری فارس چاروسا؛ حسن آرمند- این روزها مردم به مسئولانی که در کنار مشکلات آنها می مانند و دغدغه مشکلات آنها را دارند افتخار می کنند و بلعکس که در طول سالیان گذشته این موضوع بیش از پیش در جامعه نمایان شده است.

هفته گذشته خبری شنیده شد مبنی بر جابجایی یک امام جمعه در کهگیلویه و بویراحمد یکی از امامان جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد که در طول سالیان گذشته تریبون او همیشه یکی از تریبون های پرحاشیه اما مردمی بود و یکی از شلوغترین نمازهای جمعه را به خود اختصاص داده بود.

اسماعیل صلواتی امام جمعه شهر قلعه رییسی استان کهگیلویه و بویراحمد که در سال 1390به عنوان امام جمعه این شهر منصوب شد؛ امام جمعه ای جوان که حتی در روزهای ابتدایی مورد نقد هم قرار گرفت اما این ابتدای کار نبود و کم کم که پیش رفتیم تریبون نماز جمعه قلعه رییسی به یکی از تریبون های تاثیرگذار سیاسی و عبادی تبدیل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«صلواتی» در چاروسا چه کرد؟/گذری برمطالبه گری و خدمات 10 ساله یک امام جمعه

«صلواتی» در چاروسا چه کرد؟/گذری برمطالبه گری و خدمات 10 ساله یک امام جمعه