مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 08:402022-11-12اقتصادي

مشکلات طرح نهضت ملی مسکن در چهارمحال و بختیاری؛ همچنان پابر جا


طرح نهضت ملی مسکن در امتداد طرح اقدام ملی مسکن در کشور کلید خورد تا بتواند افراد را صاحبخانه کند، اما در چهارمحال و بختیاری هم چنان هیچ واحدی در این دو طرح تحویل متقاضیان نشده است.

- مشکلات طرح نهضت ملی مسکن در چهارمحال و بختیاری؛ همچنان پابر جا ایسنا/چهارمحال و بختیاری طرح نهضت ملی مسکن در امتداد طرح اقدام ملی مسکن در کشور کلید خورد تا بتواند افراد را صاحبخانه کند، اما در چهارمحال و بختیاری هم چنان هیچ واحدی در این دو طرح تحویل متقاضیان نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نظر می رسد دست اندازهای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در چهارمحال و بختیاری از جمله تامین زمین، آورده متقاضی، افزایش هزینه ساخت مسکن، تامین زیرساخت های اولیه برای ساخت و ساز و .

تمامی ندارد و متقاضیان باید هم چنان چشم انتظار بمانند.

قطعا همه بر این امر واقف هستیم که تعلل در اجرای طرح نهضت ملی مسکن، باوجود نوسان قیمت در بخش مصالح ساختمانی حتی به اندازه یک روز می تواند بر هزینه تمام شده مسکن تاثیر بگذارد و بار مالی را به متقاضی و حتی دولت تحمیل کند.

در چهارمحال و بختیاری هنوز در تعدادی از شهرهای استان، زمین مورد نیاز برای احداث مسکن در طرح نهضت ملی مسکن تامین نشده است و این مسئله یعنی آورده متقاضی روز به روز ارزش خود را از دست می دهد، این مسئله مورد تاکید رییس بنیاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات طرح نهضت ملی مسکن در چهارمحال و بختیاری؛ همچنان پابر جا

مشکلات طرح نهضت ملی مسکن در چهارمحال و بختیاری؛ همچنان پابر جا