مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 08:402022-11-12سياسي

دعوت از شیخ الازهر برای سفر به ایران


دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در گفتگو با المیادین ضمن استقبال از پیشنهاد شیخ «احمد الطیب» برای گفتگوی اسلامی- اسلامی از او خواست تا برای تحقق این هدف به ایران سفر کند.

- دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در گفتگو با المیادین ضمن استقبال از پیشنهاد شیخ احمد الطیب برای گفتگوی اسلامی- اسلامی از او خواست تا برای تحقق این هدف به ایران سفر کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی از درخواست شیخ الازهر مصر برای برقراری گفت وگوی اسلامی - اسلامی استقبال کرد.

حجت الاسلام و المسلمین محمود شهریاری در گفتگو با شبکه تلویزیونی المیادین در واکنش به درخواست شیخ احمد الطیب برای برقراری گفتگوی اسلامی- اسلامی با هدف کنار گذاشتن فتنه انگیزی و اختلافات فرقه ای گفت: امنیت و آرامش چیزی است که باید در جهان اسلام حاکم باشد و این دو هدف، حاصل گفتگوی اسلامی-اسلامی است.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در ادامه از شیخ الازهر خواست تا با هدف بنیان گذاشتن پایه های اولیه گفتگوی اسلامی-اسلامی به ایران سفر کند و افزود: ما نیز آمادگی داریم تا از طریق هیئتی از مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به قاهره برویم تا با شیخ الازهر دیدار و موضوع گفتگوی اسلامی - اسلامی را بررسی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت از شیخ الازهر برای سفر به ایران

دعوت از شیخ الازهر برای سفر به ایران