مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 08:352022-11-12بين الملل

همرزم پدر موشکی ایران: از «مهندسی معکوس» به تسخیر آسمان رسیدیم


آمریکا و کشورهای اروپایی به وضوح دریافتند به رغم استفاده از حربه فرسوده تحریم، جمهوری اسلامی مرزهای توسعه صنعت هوافضا را در نوردیده و اکنون در حال تسخیر آسمان هاست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، چند روزی است ناظران بین المللی و رسانه ها، اخبار مربوط به پرتاپ آزمایشی و موفق ماهواره بر قائم 100 را با شگفتی دنبال می کنند.

قابلیت ها و توانمندی های این ماهواره بر -که مجهز به فناوری بالستیک دوربرد است- بیش از پیش آمریکا و کشورهای اروپایی را از افزایش توان نظامی ایران نگران کرده و آنها به وضوح دریافتند به رغم استفاده از حربه فرسوده تحریم، جمهوری اسلامی مرزهای توسعه صنعت هوافضا را در نوردیده و اکنون در حال تسخیر آسمان هاست.

روزگاری نه چندان دور، عرصه گردانی و میدان داری صنعت فضایی از سوی ایران بیشتر به خواب و خیال می مانست، اما با همت و تلاش جوانی کم ادعا و البته پرتلاش، این نهال آرزو امروز به درختی تنومند تبدیل شد.

اکنون کشورمان در جایگاهی قرار دارد که هیچ قدرت جهانی توان کنارگذاشتن یارای هماوردی ما را ندارد.

جنگ تحمیلی که شروع شد هیچ کس آن موقع نمی دانست در مقطعی که حداکثر توان رزمی سپاه از تعداد معدودی گردان رزمی و چند خمپاره انداز و آرپی چی و تیربار فراتر نمی رفت، جوانی به نام حسن طهرانی مقدم از اهالی خودکفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همرزم پدر موشکی ایران: از «مهندسی معکوس» به تسخیر آسمان رسیدیم

همرزم پدر موشکی ایران: از «مهندسی معکوس» به تسخیر آسمان رسیدیم