مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 08:002022-11-12بين الملل

کتابخانه های آذربایجان غربی بیش از 12 هزار و 500 کتاب گویا دارد


مدیر کل کتابخانه های عمومی آذربایجان غربی گفت: 400نفر نابینا و کم بینا عضو کتابخانه های عمومی استان هستند.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیر کل کتابخانه های عمومی آذربایجان غربی گفت: 400نفر نابینا و کم بینا عضو کتابخانه های عمومی استان هستند.

خدیجه معصومی در گفت وگو با ایسنا افزود: در حال حاضر 400نفر نابینا و کم بینا در کتابخانه مرکزی استان عضو بوده و از امکانات این بخش استفاده می کنند.

وی با اشاره به اینکه منابع بریل فقط در کتابخانه مرکزی ارومیه موجود است، تصریح کرد: به تعداد 1002نسخه کتاب و 12 هزار و 476 کتاب گویا در این کتابخانه موجود است و در سایر کتابخانه های استان نیز بیش از 200منبع گویا در اختیار علاقه مندان قرار دارد.

معصومی خاطر نشان کرد : غیر از کتابخانه مرکزی استان که دارای بخش مستقل نابینایان و کم بینایان با امکانات و تجهیزات و منابع خاص است در سایر کتابخانه ها ی عمومی نیز بخش منابع گویا برای استفاده علاقه مندان ایجاد شده اما فعالیت ها و امکانات موجود در کتابخانه مرکزی تخصصی تر و کاملتر تراست.

مدیر کل کتابخانه های عمومی آذربایجان غربی اظهار کرد: طبق آخرین آمار استان دارای 74کتابخانه نهادی، 23 کتابخانه مشارکتی، 2کتابخانه مستقل و 7سالن مطالعه است که به اقشار مختلف ارائه خدمات فرهنگی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابخانه های آذربایجان غربی بیش از 12 هزار و 500 کتاب گویا دارد

کتابخانه های آذربایجان غربی بیش از 12 هزار و 500 کتاب گویا دارد