مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 06:002022-11-12بين الملل

چیزی برای تحریم روسیه باقی نمانده/ اروپا از تحریم خسته است


منابع دیپلماتیک اروپایی تاکید دارند که کندی این اتحادیه برای اعلام تحریم های جدید روسیه به دلیل کمبود اهداف برای تحریم های جدید است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، یک منبع دیبپلماتیک در اتحادیه اروپا به اسپوتنیک گفته است که این اتحادیه بسته نهم تحریم ها علیه روسیه را بسیار دیرتر از آنچه در ابتدا برنامه ریزی کرده بود، معرفی خواهد کرد.

این منبع آگاه علت تأخیر در علام تحریم های جدید اروپا علیه روسیه را به دلیل خستگی از تحریم ها در بین کشورهای اروپایی عنوان کرده است.

پیش از این، یک مقام بلندپایه اتحادیه اروپا به خبرنگاران در بروکسل گفته بود که این اتحادیه ممکن است تا پایان سال 2022 تحریم های جدیدی را علیه روسیه تصویب کند.

این منبع گفت: در حال حاضر نوعی خستگی تحریمی بین کشورهای عضو وجود دارد و همچنین در مورد تحریم روسیه چیز زیادی برای تحریم باقی نمانده است، زیرا بیشتر ابزارها در این زمینه استفاده شده است.

این منبع افزود، کشورهای عضو اتحادیه اروپا بسته جدید تحریم ها را برای شکل دادن به ساختار نهایی تحریم ها مورد بحث قرار خواهند داد، اما در نهایت به هر طریقی به آن چراغ سبز نشان می دهند.

به گفته این منبع، تاکنون اتحادیه اروپا در حال بررسی امکان ممنوعیت واردات برخی از انواع فلزات از روسیه به عنوان بخشی از بسته نهم تحریم ها است و محدود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چیزی برای تحریم روسیه باقی نمانده/ اروپا از تحریم خسته است

چیزی برای تحریم روسیه باقی نمانده/ اروپا از تحریم خسته است