مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 01:152022-11-11بين الملل

دعوای دو رسانه تروریست بالا گرفت/تلویزیون بن سلمان: BBC با مالیات ما اداره می شود


انتشار فایل صوتی منتشر شده از خبرنگار بی بی سی فارسی با واکنش تلویزیون اینترنشنال روبرو شد و دعوا بین این دو رسانه تروریستی بالا گرفت.

- از شایعه تا واقعیت: در هفته گذشته یک فایل صوتی از صحبت های رعنا رحیم پور خبرنگار بی بی سی منتشر شد که در آن وی به نحو بی پرده ای از هدف تکه تکه و تجزیه شدن ایران خبر می دهد و تاکید می کند که هدف پشت پرده آشوب طلبی ها نه دموکراسی، بلکه تجزیه است! او مشخصاً خبر می دهد که در رسانه سعودی ایران اینترنشنال ابلاغ شده که فقط با رهبران احزاب (تجزیه طلب) گفت وگو و به آنها تریبون داده شود!     همچنین بررسی خبرنگاران  نشان می دهد که در این مدت اینترنشنال با 25 حزب تجزیه طلب 120  گفت وگو گرفته و پخش کرده است.

  حالا پس از انتشار این گفت وگو، اینترنشنال که نقشه های خود توسط بازوی دیگر اپوزیسیون نقش بر آب می بیند، گزارش تندی را علیه رعنا رحیم پور و رسانه BBC فارسی منتشر کرده است.

اینترنشنال گزارش خود علیه رعنا رحیم پور را با این جمله آغاز می کند: وکیل مدافع شیطان یا خبرنگار بی طرف بی بی سی ، سپس هرگونه معرفی کند، آشکارا خواهان برخورد شدید با این خبرنگار و دیگر رسانه مستقر در لندن می شود.

البته همه می دانند که این ژست های آزادی بیان از رسانه ای که پولش را بن سلمانی می دهد که خاشقچی، خبرنگار مخالف خودش را به شدیدترین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوای دو رسانه تروریست بالا گرفت/تلویزیون بن سلمان: BBC با مالیات ما اداره می شود

دعوای دو رسانه تروریست بالا گرفت/تلویزیون بن سلمان: BBC با مالیات ما اداره می شود