مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 00:402022-11-11بين الملل

رویکرد شبکه کودک به حادثه تلخ شاهچراغ؛ از انتقادها تا عذرخواهی


گزارش زنده شبکه پویا از حادثه تلخ شاهچراغ که با انتقادها و هشدارهایی از سوی برخی خانواده ها، رسانه ها و کارشناسان حوزه کودک مواجه شد، حالا پس از گذشت حدود دو هفته از این اتفاق، - رویکرد شبکه کودک به حادثه تلخ شاهچراغ؛ از انتقادها تا عذرخواهی گزارش زنده شبکه پویا از حادثه تلخ شاهچراغ که با انتقادها و هشدارهایی از سوی برخی خانواده ها، رسانه ها و کارشناسان حوزه کودک مواجه شد، حالا پس از گذشت حدود دو هفته از این اتفاق، با توضیح و عذرخواهی سرپرست شبکه کودک همراه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در حالی که یادآوری تصاویر فاجعه خونبار شاهچراغ همچنان پس از گذشت چند روز از این حمله تروریستی، برای بزرگسالان هم غیرممکن است، شبکه پویا ـ شبکه ای که با تعریف مخاطب کودک شناخته می شود ـ گزارشی بحث برانگیز را در همان روزهای ابتدایی حادثه روی آنتن فرستاد که هشدارها و انتقادهای بسیاری را در پی داشت.

ماجرا چه بود؟ شبکه پویا در آن روز به یک باره پخش کارتون ویژه کودکان را قطع کرد و گزارشی را از بیمارستان رجایی شیراز روی آنتن فرستاد.

در این گزارش جزییات حادثه تروریستی برای کودکان بازگو و اینگونه بیان شد که در بین زواری که آمده بودند، دو کودک از ناحیه شکم و دیگری از ناحیه مچ دست آسیب دیدند که به لطف خدا و پزشکان حالشان خوب است اما متاسفانه پدر و مادر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویکرد شبکه کودک به حادثه تلخ شاهچراغ؛ از انتقادها تا عذرخواهی

رویکرد شبکه کودک به حادثه تلخ شاهچراغ؛ از انتقادها تا عذرخواهی