مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 آبان 1401 ساعت 23:502022-11-11ورزشي

جمشیدیان: آستارا برای خروج از بحران به میدان خواهد آمد


سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان تلاش شهرداری را برای خروج از بحران دانست و گفت: به طور قطع آستارا برای خروج از بحران و انتهای جدول به میدان خواهد آمد و ما هم برای تثبیت در جدول رده بندی به این سه امتیاز خانگی نیاز مبرم داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، احمد جمشیدیان امروز درحاشیه تمرین تیم شهرداری همدان در گفت وگو با خبرنگار فارس با اشاره به دیدار هفته سیزدهم تیم فوتبال شهرداری همدان اظهار کرد: دیدار سخت و سنگینی برابر تیم فوتبال شهرداری آستارا در پیش داریم و خود را برای یک جنگ تمام عیار آماده کرده ایم.

وی با اشاره به جایگاه شهرداری آستارا افزود: توجهی به جایگاه این تیم در جدول رده بندی نداریم و فریب نقاط ضعف و قوت آستارا را آنالیز کرده ایم و برای کسب حداکثر امتیاز در خانه به میدان می رویم.

وی با اشاره به حساسیت این دیدار گفت: خروج تیم امید وحدت خراسان به اعتبار لیگ دسته اول فوتبال کشور و تیم ها ضربه زد و شرایط جدول را متفاوت کرد این دیدار برای هر دو تیم حکم 6 امتیاز را در جدول دارد.

جمشیدیان تلاش شهرداری را برای خروج از بحران دانست و بیان کرد: به طور قطع آستارا برای خروج از بحران و انتهای جدول به میدان خواهد آمد و ما هم برای تثبیت در جدول رده بندی به این 3 امتیاز خانگی نیاز مبرم داریم از همین رو حساسیت این دیدار برای هر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمشیدیان: آستارا برای خروج از بحران به میدان خواهد آمد

جمشیدیان: آستارا برای خروج از بحران به میدان خواهد آمد