مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 آبان 1401 ساعت 23:302022-11-11ورزشي

فیروز کریمی از نفت آبادان جدا شد


فیروز کریمی بعد از کسب نتایج ضعیف با تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از سمت خود استعفا و باشگاه با این درخواست وی موافقت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فیروز کریمی پس از گرفتن سکان هدایت طلایی پوشان دیار اروند آمار فاجعه باری را از خود به نمایش گذاشت در نهایت بعد از غیبت در تمرینات این تیم استعفای خود را تقدیم هیئت رییسه باشگاه داده بود که هیئت رییسه باشگاه نیز با استعفای وی موافقت کردند.

باشگاه صنعت نفت آبادان اعلام کرد در حال بررسی گزینه های جدید برای انتخاب سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان برای ادامه لیک برتر است.

صنعت نفت آبادان پس از 6 فصل حضور متوالی در لیگ برتر که در برخی از فصول نظیر سال حضور اسکوچیچ موفق به کسب نتایج خیره کننده ای هم شده، حالا در لیگ بیست و دوم با تصمیماتی که مدیران این باشگاه ریشه دار فوتبال ایران اتخاذ کرده اند، در آستانه سقوط قرار گرفته است.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان که 6 هفته نخست خود را با رضا پرکاس آغاز کرد و نتایج ضعیفی را به دست آورد که در نهایت بعد از 6 هفته، هدایت نفتی ها به فیروز کریمی سرمربی کهنه کار فوتبال ایران سپرده شد تا شاید شاهکاری را خلق کند و نفت آبادان را از این وضعیت نجات دهد.

فیروز کریمی در کسب نتایج از رضا پرکاس هم ضعیف تر عمل کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیروز کریمی از نفت آبادان جدا شد

فیروز کریمی از نفت آبادان جدا شد