مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 آبان 1401 ساعت 20:402022-11-11سياسي

جوانان مراقب فضاسازی رسانه ای دشمنان باشند


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز با بیان اینکه سربلندی ایران نیازمند وحدت و همت مردم و مسئولان است، گفت: جوانان باید آگاهانه مراقب القائات و فضاسازی رسانه ای دشمن باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعید جابری انصاری شامگاه شب با اشاره به وقایع اخیر کشور و استان البرز اظهار کرد: باید هر مطالبه قانونی از طریق مجاری قانونی پیگیری شود و این در شرایطی است که مسئولان حوزه های مختلف، بارها بر آمادگی برای همراهی و رسیدگی به مطالبات معترضان تاکید کرده اند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان البرز تصریح کرد: البته مردم و جوانان این مرز و بوم با درایت و متانت، نخواهند گذاشت خواب پریشان سرویس های اطلاعاتی دشمنان انقلاب، تعبیر شود.

وی افزود: دشمنان کینه توز و فرصت طلب میهن و نظام اسلامی طی این مدت، با راه انداختن کارزار سنگین رسانه ای و انتشار وسیع شایعات، فضای غبارآلودی را پدید آوردند و با تکیه بر دروغ و بزرگنمایی، جو روانی جامعه را ملتهب و بر احساسات پاک مردمی، موج سواری نموده و برای سوءاستفاده از نیروی مردم علیه خودشان و تضعیف اقتدار حافظان امنیت، به هر کاری دست زدند.

جابری انصاری تصریح کرد: البته نیروی مقتدر انتظامی و امنیتی، با عطوفت و تیزبینی، صف مردم معترض را از لیدرهای اغتشاشگر و حرمت شکنان جدا کردند و تلاش شد تا با کمترین ضریب خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان مراقب فضاسازی رسانه ای دشمنان باشند

جوانان مراقب فضاسازی رسانه ای دشمنان باشند