مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 آبان 1401 ساعت 19:052022-11-11سياسي

پاسخ یک فعال رسانه ای حوزه زنان به اظهارات توران ولی مراد


یک فعال حوزه رسانه و زنان در یادداشتی نوشت: خانم ولی مراد گرامی؛ حرف زدن برای همه راحت است کما اینکه پیش از ما هم تلاش کردند با حرف عملکرد نشان دهند اما غافل از اینکه عمل در عرصه جامعه ظهور و نمود خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه جامعه خبرگزاری فارس، زینب شکوهی، خبرنگار و فعال حوزه رسانه و زنان در یادداشتی که در اختیار خبرگزاری فارس قرار داد، نوشت: خانم ولی مراد گرامی؛ حرف زدن برای همه راحت است کما اینکه پیش از ما هم تلاش کردند با حرف عملکرد نشان دهند اما غافل از اینکه عمل در عرصه جامعه ظهور و نمود خواهد داشت.

خانم ولی مراد به عمل کار برآید به سخنرانی و مصاحبه نیست! ما فعالان حوزه رسانه و زنان فارغ از وظایف معاون ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده آنقدر مشغول کارهای عقب مانده میراث شما و دوستانتان در حوزه زنان هستیم که حتی فرصت نمیکنیم مطالب شما را بخوانیم چه برسد به اینکه زمان بگذاریم برای جواب نوشتن.

اما از آنجا که شما برای چندمین بار متوالی یکی از دلسوزان فعال حوزه زنان را که بسیار اخلاق مدار هستند در گفتن حقیقتها (دلیل این اخلاق مداری را شما بیش از من میدانید) با صحبتهای نسنجیده و بدون سند خطاب قرار دادید تصمیم گرفتم هرآنچه که من مطلعم را اعلام کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ یک فعال رسانه ای حوزه زنان به اظهارات توران ولی مراد

پاسخ یک فعال رسانه ای حوزه زنان به اظهارات توران ولی مراد