مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 آبان 1401 ساعت 18:552022-11-11سياسي

استان قم سه شهید امامزاده در مبارزه با مغولان دارد


رییس ستاد کنگره ملی شهدای استان قم گفت: ترکیب شهدای استان قم منحصر به فرد در سطح ملی است به این صورت که ما حتی سه امامزاده شهید داریم که در مبارزه با مغولان به شهادت رسیدند.

- علی اکبر خوشگفتار مقدم 20 آبان ماه در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه قم که در مصلی قدس قم برگزار شد، با بیان اینکه با شکل گیری ستاد کنگره ملی شهدای استان قم جامعه استان قم یکباره دیگر به واکاوی و بازبینی پیام شهدا پرداختند، عنوان کرد: این کنگره سابقه 28 ساله دارد و برای اولین بار در سال 73 به همت سردار جلالی فرمانده وقت سپاه قم یاد شهیدان استان در قالب کنگره شهید زین الدین گرامی داشته شد.

وی با بیان اینکه بعد از اینکه رهبر معظم انقلاب بر این رویداد فرهنگی مهر تأیید زدند سایر استان ها نیز این برنامه را مشابه قم دنبال کردند و امروز یک دور استان های کشور کنگره ملی شهدا را برگزار کردند و بعد از 28 سال استان قم دوره دومین این رویداد را برگزار می کند، گفت: ترکیب شهدای استان قم منحصر به فرد در سطح ملی است به این صورت که ما حتی امامزادگان شهید داریم که در مبارزه با مغولان به شهادت رسیدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس ستاد کنگره ملی شهدای استان قم بیان کرد: شهدای قم شامل 565 شهید ارتش، 1330 شهید نهضت جهانی اسلام از 9 ملیت غیرایرانی، هزار شهید اصناف، هزار شهید دانش آموز و فرهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان قم سه شهید امامزاده در مبارزه با مغولان دارد

استان قم سه شهید امامزاده در مبارزه با مغولان دارد