مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 آبان 1401 ساعت 18:552022-11-11ورزشي

تیم ملی بسکتبال در آزادی مقابل چین باخت/ کار برای صعود پیچیده شد


تیم ملی بسکتبال ایران نتیجه دیدار برابر چین در پنجره پنجم انتخابی جام جهانی را واگذار کرد و کارش برای کسب سهمیه جهانی سخت تر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دیدار تیم های ملی بسکتبال ایران و چین در پنجره پنجم انتخابی جام جهانی 2023 امروز جمعه در تالاربسکتبال آزادی برگزار شد که طی آن ملی پوشان کشورمان با نتیجه 81 به 72 متحمل شکست شدند.

حامد حدادی، ارسلان کاظمی، بهنام یخچالی، محمد جمشیدی و سجاد مشایخی بازیکنانی بودند که ترکیب اولیه تیم ملی بسکتبال را دردیدار برابر چین تشکیل دادند.

ملی پوشان بسکتبال ایران شروع طوفانی مقابل چین داشتند طوریکه صاحب اولین امتیاز بازی شدند و با دفاع فشرده و نفوذ به عمقدفاع حریف اکثر دقایق کوارتر نخست را به سود خود پیش بردند و برنده از زمین خارج شدند اما در کوارتر دوم شرایط به سود چینی هاتغییر کرد چون آنها بودند که موفق شدند دیوار دفاعی ایران را شکسته و با سرعت بالا از ضد حمله و پرتاب های سه امتیازی خودصاحب امتیازهای پی در پی شدند و نتیجه این کوارتر را به شود خود تمام کردند.

بدین ترتیب نیمه نخست بازی با نتیجه 42 بر 34 بهسود چین به پایان رسید.

سرعت چینی ها و اشتباهات ملی پوشان ایران دست به دست هم داد تا دفاع تیم کشورمان در کوارتر سوم هم شکننده باشد و امیر توپها به نفع تیم حریف وارد سبد شود، اگرچه بازیکنان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم ملی بسکتبال در آزادی مقابل چین باخت/ کار برای صعود پیچیده شد

تیم ملی بسکتبال در آزادی مقابل چین باخت/ کار برای صعود پیچیده شد