مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 آبان 1401 ساعت 18:402022-11-11سياسي

استفاده از دیپلماسی فرهنگی برای مقابله با ایران هراسی


وزیر آموزش و پرورش، گسترش دیپلماسی مبادله ای و فرهنگی را یکی از راه های مقابله با ایران هراسی دشمن دانست و گفت: فرهنگ در قاعده هرم است و حوادث اخیر هم توجهات را بیشتر به بخش فرهنگ معطوف کرد.

- یوسف نوری عصر امروز جمعه 20 آبان در نشست تخصصی دیپلماسی مهارتی که با حضور مدیران کل استان های مرزی کشور برگزار شد، با اشاره به دیپلماسی رسانه ای اظهار کرد: امروز جریانات امپراطوری رسانه ای با استفاده یکپارچه از رسانه های زنجیره ای به دنبال چارچوب بندی و مدیریت افکار عمومی است.

وی افزود: امروز دشمن با تمام قوا پای کار آمده و استکبار جهانی تمام کشورها را برای هجمه بر جمهوری اسلامی تجهیز کرده که این مهم نشانه قدرت ما است.

وزیر آموزش و پرورش به دیپلماسی فرهنگی اشاره کرد و ابراز داشت: گاهی اوقات دیپلماسی فرهنگی را در رایزنان فرهنگی خلاصه می کنیم که معمولا اینطور نیست و گروه های مردمی را هم شامل می شود، سال گذشته سی و ششمین دوره مسابقات قرآنی برگزار شد که سه نفر از معلمان حائز رتبه برتر شدند و دانش آموزان ما نیز در برخی از رشته های قرآنی رتبه های برتر جهانی را کسب کردند که همه این موفقیت ها یک دیپلماسی فرهنگی است.

نوری با بیان اینکه دیپلماسی دیگر دیپلماسی مبادله ای است، بیان کرد: برگزاری رویدادهای مختلف از جمله دیپلماسی مبادله ای است البت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از دیپلماسی فرهنگی برای مقابله با ایران هراسی

استفاده از دیپلماسی فرهنگی برای مقابله با ایران هراسی