مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 آبان 1401 ساعت 18:262022-11-11سياسي

ائمه جمعه استان اردبیل در نمازجمعه چه گفتند؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، نماز جمعه این هفته (20 آبان ماه 1401) در شهرستان ها و شهرهای مختلف استان اردبیل برگزار شد.

رونمایی از توانمندی های جدید دفاعی و فضایی ایران دنیا را در حیرت فرو برد آیت الله سیدحسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در خطبه های این هفته نماز جمعه که با حضور پر شور و گسترده اقشار مختلف مردم در محل مصلای اردبیل برگزار گردید با اشاره به رونمایی های اخیر از دستاوردهای دفاعی کشور اظهارکرد: رونمایی از توانمندی های جدید دفاعی و فضایی ایران که در هفته گذشته صورت گرفت دنیا را در حیرت فرو برد دستیابی به این تکنولوژی ها در محاصره تکنولوژی که بدترین محاصره است واقعاً حیرت آور و نشان از نبوغ حیرت آور ایرانی ها است.

امام جمعه اردبیل افزود: دستیابی به این تکنولوژی ها نشان می دهد که ایران در این مسیر توقف نخواهد داشت و این کابوس بزرگی برای کدخداهای خود خوانده دنیا است موشک فوق صوت با سرعت 6000 کیلومتر در ساعت آن هم به صورت قاره پیما کابوس وحشتناکی برای بدخواهان این کشور است.

وی با تاکید بر اینکه از چند صد سال گذشته در ایران هیچ حکومتی به فکر توانمندی در صنایع دفاعی نبود و لذا ایران به صورت وحشتناکی تجزیه شد گفت: در اطراف ما غالب کشور ها بخشی از ایران بودند 50 سال دست انگلیس و آمریکا بودیم اما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ائمه جمعه استان اردبیل در نمازجمعه چه گفتند؟

ائمه جمعه استان اردبیل در نمازجمعه چه گفتند؟