مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 آبان 1401 ساعت 17:302022-11-11بين الملل

برنده انتخابات اسراییل برای ما اهمیتی ندارد/ همگی ظالم هستند


سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان در سخنانی به مناسبت روز شهید اعلام کرد: روز شهید روزی است که در آن امیر استشهادیون، مرکز نظامی اسراییلی در صور را هدف قرار داد و آنرا منهدم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از المنار، سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان در سخنانی به مناسبت روز شهید اعلام کرد: روز شهید روزی است که در آن امیر استشهادیون، مرکز نظامی اسراییلی در صور را هدف قرار داد و آنرا به طور کامل منهدم کرد و بر اثر این عملیات استشهادی بیش از 100 نظامی و افسر اسراییلی در کمتر از یک دقیقه کشته شدند.

دبیر کل حزب الله لبنان تاکید کرد: دشمن با این عملیات شوکه شد و رویاهای آن برای وارد کردن لبنان به دوره اسراییلی بر باد رفت و این عملیات اساس آزادسازی اول شد و پس از آن دشمن به فکر عقب نشینی افتاد.

نصرالله ادامه داد: این مناسبت بزرگی که حزب الله آنرا روز شهید نامگذاری کرد روزی برای همه شهداست و ما هر شهیدی در محور مقاومت از عراق گرفته تا یمن و سوریه را شهیدان خود می دانیم.

دبیر کل حزب الله لبنان اعلام کرد: در روز شهید و در چهلمین بهار این مسیر و روند متوقف نشده است.

خانواده های بسیاری فرزندان خود را به رفتن به جبهه ها تشویق کرده اند و هنگامی که عزیرانشان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند صبر پیشه کردند و به شهادت آنها افتخار کردند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنده انتخابات اسراییل برای ما اهمیتی ندارد/ همگی ظالم هستند

برنده انتخابات اسراییل برای ما اهمیتی ندارد/ همگی ظالم هستند