مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 آبان 1401 ساعت 17:202022-11-11سياسي

تجزیه طلبی در سیستان و بلوچستان موضوعیت ندارد


فرمانده نیروی زمینی سپاه تاکید کرد: ما دوست نداریم خون از دماغ یک بیگناه بریزد چون همه مردم عائله جمهوری اسلامی ایران هستند، اما به شدت با برهم زنندگان امنیت مردم برخورد خواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایلنا، سردار محمد پاکپور در جمع علما و ریش سفیدان شیعه و سنی سیستان و بلوچستان گفت: تجزیه طلبی در سیستان و بلوچستان اصلاً موضوعیت ندارد؛ بلوچ خاک را مادر خود می داند.

وی با بیان اینکه بعضی ها در فضای مجازی اینگونه القا می کنند که کار جمهوری اسلامی تمام است، اظهار داشت: جمهوری اسلامی همان نظامی است که همه دنیا اراده کردند که دولت سوریه و عراق سقوط کند اما با اراده سپاه این اتفاق نیفتاد.

به گفته فرمانده نیروی زمینی سپاه، مخاطب ما برای تامین امنیت منطقه بسیجیان بومی و سران طوایف هستند، سران طوایف می توانند عامل وحدت در سیستان و بلوچستان باشند.

پاکپور با بیان اینکه راه ایجاد آرامش در استان حضور مسولانه و وحدت بخش علما و روحانیون شیعه و سنی در منطقه است، تصریح کرد: توسعه بر پایه امنیت ایجاد می شود، دشمنان می خواهند با ایجاد ناامنی در استان مانع پیشرفت و توسعه شوند.

وی ادامه داد: ما دوست نداریم خون از دماغ یک بیگناه بریزد چون همه مردم عائله جمهوری اسلامی ایران هستند، اما به شدت با برهم زنندگان امنیت مردم برخورد خواهیم ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجزیه طلبی در سیستان و بلوچستان موضوعیت ندارد

تجزیه طلبی در سیستان و بلوچستان موضوعیت ندارد