مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 آبان 1401 ساعت 16:002022-11-11اقتصادي

شفاف سازی فرایند سرمایه‎ گذاری در شهر جدید سهند


برگزاری نخستین همایش فرصت های سرمایه گذاری شهر جدید سهند و عرضه 30 بسته سرمایه گذاری، گام جدی شرکت عمران شهر جدید سهند در شفاف سازی فرایند سرمایه‎ گذاری به شمار می آید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید سهند، چهارشنبه و پنجشنبه هفته گذشته، اولین همایش فرصت های سرمایه گذاری شهر جدید سهند در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای هشت بهشت این شهر و همچنین هتل گسترش تبریز با حضور بیش از 500 نفر که اغلب سرمایه گذار یا جزو مسئولان مرتبط به این حوزه بودند، برگزار شد.

این همایش در نگاه اول به عقیده کارشناسان و اهالی رسانه اقدامی بدیع و قابل تحسین در شهر جدید سهند به شمار می رفت، اما نکته مهم این همایش، عرضه 30 بسته سرمایه گذاری به ارزش بیش از 58 هزار میلیاردریال در قالب یک جلد کتاب بود که ثمره تلاش چندین ماهه کارشناسان و مشاوران این شرکت است.

با اندکی تأمل در محتوای این بسته ها، می توان دریافت که تنوع موضوعی و همچنین ریالی این بسته ها، زمینه را برای حضور سرمایه گذاران با توان های مختلف فراهم می کند؛ به طوری که هم سرمایه گذاران احداث اماکن تفریحی، رفاهی و ورزشی امکان فعالیت در شهر جدید سهند را در ابعاد مختلف پیدا می کنند و هم سرمایه گذاران حوزه های تجاری و خدماتی می توانند بسته های مورد نظرشان را در ابعاد مختلف ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شفاف سازی فرایند سرمایه‎ گذاری در شهر جدید سهند

شفاف سازی فرایند سرمایه‎ گذاری در شهر جدید سهند